  • 31. Data: 2010-04-24 16:17:08
    Temat: Re: [piątek] Pompowanie kół gazem
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Olek pisze:

    > kurde racja :D źle skojarzyłem gazy :)

    Po helu, to pod szyldem "Chipmunks Wulkanizacja". :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-04-24 17:51:56
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-24 11:24, P_ablo pisze:

    > Gdybym prowadzil zaklad gumiarski, to dalbym reklame - "Pompowanie 78%
    > azotem GRATIS" a na kompresorze do pompowania dalbym napis "wytwornica 78
    > procentowego azotu" :)

    Ale tam jest tylko napisane, że pompują gazem. Nie napisali jakim.
    Pewnie chcieli się odróżnić od tych, co pompują cieczą.

    v.

  • 33. Data: 2010-04-24 20:12:28
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-24 16:17, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Po helu, to pod szyldem "Chipmunks Wulkanizacja". :)

    czyli też wysyło - w tym momencie klient sie zaciesza :D

  • 34. Data: 2010-04-25 10:40:22
    Temat: Re: Pompowanie kół gazem
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 24 Kwi, 11:24, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    > Jakis czas temu zapytalem Pana inz Jerzego Zyka (prowadzi SKP i szybki
    > serwis w Poznaniu przy Jugosłowianskiej) dlaczego oszukuje swoich
    > klientow -na warsztacie stala wielka butla z azotem i plakat z opisem jego
    > nadnaturalnych wlasciwosci.

    Nie wiem co tam było na tym plakacie, ale uważam, że pompowanie azotem
    coś :) daje.
    Kiedyś przy okazji fali reklamy nt. pompowania azotem troszeczkę
    poczytałem sobie i jeśli dobrze pamiętam to jest w tym jeden plus.
    Azot nie reaguje tak mocno na temperaturę tzn. lepiej trzyma
    ciśnienie, bo jak wiemy gazy zależnie od temperatury próbują zmienić
    swoją objętość (chyba coś z tym mają ruchy Browna :)).

    PS: Może stosują azot w samochodach rajdowych i ktoś wpadł na pomysł,
    że można na tym zarobić robiąc wodę z mózgu klejentom? :)

    Pzdr.

  • 35. Data: 2010-04-25 12:07:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-25, jacek2v <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > ciśnienie, bo jak wiemy gazy zależnie od temperatury próbują zmienić
    > swoją objętość (chyba coś z tym mają ruchy Browna :)).

    LOL.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2010-04-25 12:39:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Nowa usługa w "Opony Express":
    >
    > http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg
    >
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    Ja bym się obawiał, czy nie chodzi może o np. gaz ziemny ;->

  • 37. Data: 2010-04-25 12:42:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jacek2v pisze:

    > Nie wiem co tam było na tym plakacie, ale uważam, że pompowanie azotem
    > coś :) daje.

    Daje - zyski dla pompującego warsztatu.

    Primo: koszą więcej za "wyrafinowane" ładowanie.
    Secundo: płacą mniej, bo odpada im kompresor a naładowanie butli czystym
    azotem jest TAŃSZE od naładowania sprężonym powietrzem (przynajmniej tak
    było ze 3 lata temu, jak z ciekawości zrobiłem parę zapytań ofertowych
    do hurtowni gazów technicznych).

> [...]
    > ciśnienie, bo jak wiemy gazy zależnie od temperatury próbują zmienić
    > swoją objętość (chyba coś z tym mają ruchy Browna :)).

    ROTFL

    Przypomnij sobie skład powietrza atmosferycznego i się nie ośmieszaj.

  • 38. Data: 2010-04-25 12:44:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Uncle Pete pisze:

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    > Widziałem wczoraj w DC.

    Wodór? ;->

  • 39. Data: 2010-04-25 12:49:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jacek2v" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > PS: Może stosują azot w samochodach rajdowych i ktoś wpadł na pomysł,
    > że można na tym zarobić robiąc wodę z mózgu klejentom? :)

    Ktos tu kiedys liczyl, jaka jest roznica w rozszerzalnosci czystego azotu i
    mieszanki 78 do 22 - roznica byla nieistotna.

    --
    Picasso

  • 40. Data: 2010-04-25 12:50:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > I będziesz tak z zimną krwią pompował zanieczyszczonym azotem?

    Ale przynajmniej bede uczciwy wobec klientow :)

    --
    Picasso