  • 51. Data: 2011-08-23 23:40:14
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-23 21:59, J.F. wrote:

    > Ale wtedy masz okolo 6km/h, czyli predkosc pieszego, 100m/min

    O 6 km/h za dużo jak trafisz na czerwone.

    Shrek

  • 52. Data: 2011-08-24 00:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 23:40:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > O 6 km/h za dużo jak trafisz na czerwone.

    a) z takiej predkosci samochod daleko nie zajedzie, chyba ze z gorki,

    b) sztuka polega na tym zeby trafic na tyle daleko, zeby na tej jedynce
    doczekac zielonego :-)

    J.

  • 53. Data: 2011-08-24 22:03:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 23:38:09 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak tytuowy Flinsotn? Masz coś nie tak z samochodem. Mój na luzie toczy
    > się dalej.

    Wiesz co? To może ruszaj spod domu, wrzucaj luz i tak się turlaj do punktu
    docelowego :D

    > Taa. Jasne.

    http://www.youtube.com/watch?v=jXDrARzPk7E

    Szczekaj :D

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-08-24 22:03:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > O 6 km/h za dużo jak trafisz na czerwone.

    NIE trafię. Dlaczego nie, to już za trudne dla Ciebie.

  • 55. Data: 2011-08-24 22:30:33
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-24 22:03, Adam Płaszczyca wrote:

    > Wiesz co? To może ruszaj spod domu, wrzucaj luz i tak się turlaj do punktu
    > docelowego :D

    > http://www.youtube.com/watch?v=jXDrARzPk7E
    >
    > Szczekaj :D

    4,20, 8,02, 10,15 a juz na 100% 12,40. 18,20 nie liczę.

    Shrek.

  • 56. Data: 2011-08-24 23:24:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:30:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > 4,20,
    Doturlanie się na luzie.

    8,02
    Jak wyżej.

    10,15
    j.w.

    na 100% 12,40.
    Nie, strategiczne wykorzystanie studzienki kanalizacyjnej - fakt, miałem
    już dusze na ramieniu, że przerżne i miałem już nogę na hamulcu, ale się
    udało.

    18,20 nie liczę.
    Nie, dopiero 18:25 - hamuje się po to, żeby się zatrzymać. I to jest jedyne
    użycie hamulca na tej trasie.
    W pozostałych miejscach tylko silnik. Wiem, że dla Ciebie to awykonalne.

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2011-08-25 20:38:19
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-24 23:24, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > Nie, strategiczne wykorzystanie studzienki kanalizacyjnej - fakt, miałem
    > już dusze na ramieniu, że przerżne i miałem już nogę na hamulcu, ale się

    Z górki, jasne:P.

    Dobra udowodniłeś jedno - jeśli nie ma żadnych "nieprzewidzianych"
    sytuacji, ruch jest mały, i nie masz oprów przed turlaniem się 10km/h na
    75 m przed światłami, górek na któych trzeba się zatrzymać i korków, to
    się od biedy da (w sensie może się udać, na codzień jeżdzić się tak nie
    da). W mojej drodze do pracy na pewno wyczyn nie do powtórzenia. Jednak
    jak widac Warszawa ma swoja specyfikę - po prostu widząc tyle miejsca
    przed tobą zaraz byłyby tam inne samochody (i słusznie), a ty od
    hamowania hamulcem byś się nie wybronił.

    Shrek.

  • 58. Data: 2011-08-25 20:48:12
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j364qv$943$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > 75 m przed światłami, górek na któych trzeba się zatrzymać i korków, to
    > się od biedy da (w sensie może się udać, na codzień jeżdzić się tak nie

    Gie... udowodnił -- już na samym początku skorzystał z hamulca

    --
    Tomasz Nycz

  • 59. Data: 2011-08-25 20:56:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 18:38:19 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Jednak jak widac Warszawa ma swoja specyfikę - po prostu widząc tyle
    > miejsca przed tobą zaraz byłyby tam inne samochody

    Z ust mi pan to wyjął.
    Warszawscy kierowcy widząc wolne miejsce przed światłami gotowi są
    nawet prawym pasem pojechać, choć ryzykują, że znajomi ich zobaczyć
    mogą i wyśmiać za wieśniackie manewry...

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-08-25 21:42:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-25, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Z ust mi pan to wyjął.
    > Warszawscy kierowcy widząc wolne miejsce przed światłami gotowi są
    > nawet prawym pasem pojechać, choć ryzykują, że znajomi ich zobaczyć
    > mogą i wyśmiać za wieśniackie manewry...

    W Warszawie też się da. *Oczywiście* nie za każdym razem (wręcz
    przeciwnie) i *oczywiście* nie na każdej trasie (a raczej na
    nielicznych). Jak znam Adama to dobrze wybrał trasę i "nieraz" traktuje
    bardzo dosłownie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski