  • 91. Data: 2011-08-28 12:24:45
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-28 12:06, Adam Płaszczyca wrote:

    > A tak na serio - jasne, że to nie ma wiele wspólnego z ecodrivingiem.
    > Chodziło o pokazanie, że się da. Natomiast realny ecodriving to unikanie
    > hamowań w sposób jaki podałeś - przez odpowiednio wczesne zdejmowanie nogi
    > z gazu,

    No toż właśnie tak opisałem - zdejmujesz nogę z gazu odpowiednio
    wcześniej, hamując silnikiem. I na końcu hamulcem.

    Shrek.

  • 92. Data: 2011-08-28 12:54:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Krzyś, światła są przewidywalne. Można tak cyrklować, żeby dojechać akurat
    > na zielone. Jak masz skrzyżowania, to takiego numeru już nei zrobisz.

    Jak masz skrzyżowanie z ruchem jeden samochód na pół godziny to w 99%
    przypadków przejedziesz bez zatrzymywania się.

    KRzysiek Kiełczewski

  • 93. Data: 2011-08-28 23:30:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:54:47 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jak masz skrzyżowanie z ruchem jeden samochód na pół godziny to w 99%
    > przypadków przejedziesz bez zatrzymywania się.

    Szanse jedna na milion... ;)

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2011-08-28 23:31:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:22:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Z czwórki? No to cieniutko to sprzęgło (a raczej jego okładziny) pewnie
    > wyglądają:P

    No na pewno. Szczególnie, że jakoś mój samochód jest jedynym, w którym
    sprzęgło jeszcze nie było wymieniane, choć ma przebieg z floty firmowej
    największy.

    > Ty masz zajebistą - katujesz sprzęgło i utrudniasz ruch, tylko po to
    > żeby nie używac hamulców zgodnie z przeznaczeniem.

    Mam taką, że jadę tak, jak JA chcę, a nie tak, jak mi braki techniki
    wymuszają.

    --
    ___________ (R)

  • 95. Data: 2011-08-28 23:33:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:24:45 +0200, Shrek napisał(a):

    > No toż właśnie tak opisałem - zdejmujesz nogę z gazu odpowiednio
    > wcześniej, hamując silnikiem. I na końcu hamulcem.

    Opisać mogłeś - zastosować już nie.

    --
    ___________ (R)

  • 96. Data: 2011-08-29 00:31:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-28, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Szanse jedna na milion... ;)

    Dużo większa niż na trafienie łosia, który nie będzie potrafił ruszyć po
    zapaleniu się zielonego ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewwski

  • 97. Data: 2011-08-29 05:46:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-28 23:33, Adam Płaszczyca wrote:

    > Opisać mogłeś - zastosować już nie.

    EOT, ty jednak jesteś odporny na argumenty.

    Shrek.

  • 98. Data: 2011-08-31 00:36:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 00:31:20 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Dużo większa niż na trafienie łosia, który nie będzie potrafił ruszyć po
    > zapaleniu się zielonego ;-P

    Tego mogę ominąć.

    --

  • 99. Data: 2011-08-31 12:59:34