  • 71. Data: 2011-08-27 10:58:26
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 00:39:47 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Ale między tymi punktami są tylko jedne światła ;-P

    Nie, masz trzy linie świateł - najpierw zjazd z Prymasa, potem przy
    przystanku, potem na skręcie w lewo.

    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2011-08-27 11:49:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, masz trzy linie świateł - najpierw zjazd z Prymasa, potem przy
    > przystanku, potem na skręcie w lewo.

    Jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to i jeszcze z pięć zaliczy. A
    wystarczy pojechać prosto, zamiast skręcać w prawo po zjeździe.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2011-08-27 13:20:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 11:49:50 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to i jeszcze z pięć zaliczy. A
    > wystarczy pojechać prosto, zamiast skręcać w prawo po zjeździe.

    To wrócę na TT, czyli na Armii Krajowej.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2011-08-27 20:07:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > To wrócę na TT, czyli na Armii Krajowej.

    Adaś, nie tłumacz mi, którędy najwygodniej się jedzie do mojego domu.
    Hint: Żelazowska.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 75. Data: 2011-08-27 21:30:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 20:07:55 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Adaś, nie tłumacz mi, którędy najwygodniej się jedzie do mojego domu.
    > Hint: Żelazowska.

    No i 3 miejsca, przy których być może będe musiał się zatrzymać, żeby
    ustąpic pierwszeństwa. Dziękuje, to wolę juz światła.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2011-08-27 22:05:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-25 23:19, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ja to wiem...

    Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
    wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
    obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
    się z prędkością pieszego na luzie? Według mnie dopóki silnik jest
    powyżej obrotów biegu jałowego to nie spala nic, a jak jest na luzie, to
    tyle samo niezaleznie od tego czy się toczy, czy stoi. Na jedno
    wychodzi, a nie trzeba się wygłupiać;)

    Shrek.

  • 77. Data: 2011-08-27 22:37:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:05:08 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
    > obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania

    Mniej wydasz na klocki hamulcowe.

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2011-08-27 22:51:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-27 22:37, Adam Płaszczyca wrote:

    > Mniej wydasz na klocki hamulcowe.

    A więcej na sprzęgło (o zawalidrogostwie nie wspominając). Pozostańmy
    przy istocie ekodrivingu, czyli zużyciu paliwa. Mniej zużyjesz i czemu?

    Shrek.

  • 79. Data: 2011-08-27 23:31:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > No i 3 miejsca, przy których być może będe musiał się zatrzymać, żeby
    > ustąpic pierwszeństwa. Dziękuje, to wolę juz światła.

    A jak na każdym skrzyżowaniu poczekasz po 24h to nawet z piętnaście razy
    będziesz musiał ustępować pierwszeństwa...

    Litości, dalej już są tylko uliczki osiedlowe.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 80. Data: 2011-08-27 23:33:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    > A więcej na sprzęgło (o zawalidrogostwie nie wspominając). Pozostańmy
    > przy istocie ekodrivingu, czyli zużyciu paliwa. Mniej zużyjesz i czemu?

    Sprzęgło się zużywa przy załączaniu/wyłączaniu/jeździe na półsprzęgle.
    Dopóki masz napęd spięty sztywno sprzęgło praktycznie się nie zużywa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski