  • Data: 2017-09-20 19:21:13
    Temat: Re: podciśnienie w baku
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-20 o 18:44, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "zhbick" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam tak od nowości w lancerze. Wpływu na pracę silnika nie zauważyłem.
    > Najczęściej tankuję do pełna, kiedy zaświeci się rezerwa i syk jest dość
    > konkretny. W corolli było tak samo, choć bak mniejszy, to i syk
    > krótszy.W innych autach nie zaobserwowałem.

    Tak samo miałem w maluchu. Syk podczas odkręcania korka, w czasie jazdy
    samochód gasł. Ręka za okno rozszczelniłem i jechałem dalej.

    Po rozebraniu wlewu

    http://images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/rura_wlewu
    _paliwa_fiat_126p_maluch_aluminiowa_94453.jpg

    okazało się, że ten odpowietrznik był zatkany. A że było to 30 lat temu,
    to nie pamiętam czym. Wydaje mi się, że ta rurka była cieńsza i była
    odlewem alu z całym wlewem, ale to raczej niemożliwe.

    Fakt, faktem że była zatkana.

    Robert