    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: prawo jazdy od 2016
    Date: Wed, 25 Nov 2015 18:12:19 +0100

    "Krysteck" <k...@i...pl> wrote in message
    news:5655e015$0$22837$65785112@news.neostrada.pl...
    > No dobrze, a jaka kara za ich brak w takich sytuacjach właśnie, jak nagła
    > potrzeba przewiezienia kogoś jego autem i nieprzygotowania liści?

    "Co więcej pierwsze osiem miesięcy po uzyskaniu prawa jazdy nowi
    kierowcy będą zobowiązani jeździć z zielonym listkiem na szybie
    samochodu - w razie jego braku, zapłacą 500 złotych mandatu."

    ja tam na przyklad nie mialem zadnej kontroli przez ostatnie 2 lata
    (50kkm) wiec watpie zeby to mialo sens

    nowe ograniczenia predkosci tez powstaly chyba tylko zeby ubezpieczyciel
    mogl sciagac kase regresem od poczatkujacych, bo limity dobrali tak
    ze sa nie tylko bezsensowne ale poprostu szkodliwe

    --
    http://db.org.pl/