    From: mk <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: prawo jazdy od 2016
    Date: Thu, 26 Nov 2015 09:13:03 +0100

    W dniu 2015-11-25 o 13:07, Krysteck pisze:
    > Mimo że 18-latkiem już dawno nie jestem, to dopiero teraz sytuacja
    > zmusiła mnie do wyrabiania prawa jazdy. Egzamin może i nawet uda mi się
    > zdać jeszcze w tym roku, ale dokument na pewno zostanie wystawiony już w
    > przyszłym i podpadnę pod nowe przepisy. Ciąglę się jeszcze łudzę, że
    > może jednak je wycofają, ale jeśli nie to, to mam kilka pytań i
    > wątpliwości:
    > -obowiązek jazdy z zielonym listkiem z przodu i z tyłu, to wyklucza
    > użyczenie mi samochodu przez kogoś, np skorzystanie z samochodu rodziców
> [...]
    Witam
    Jak zdasz w tym roku i następny dzień po egzaminie będzie roboczym w
    2015, to powinieneś mieć jeszcze 2015. Informacje o zdanym egzaminie są
    następnego dnia w UK i kwestia tego ile decyzji ma do podpisania Pan
    Urzędnik (Starosta).
    U mnie to było tak: egzamin zdany 02.11 - decyzja 03.11 i data wydania
    dokumentu 03.11.

    Pzdr i powodzenia na egzaminie
    MK