  • Data: 2017-09-04 22:02:52
    Temat: Re: problem z SSD - stracił ochotę na zapis
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 20:24, Tomaszek pisze:

    > Oczywiście masz rację. Chodzi mi o to, żeby spróbować odkręcić błędy,
    > które zostały popełnione na początku. Przykładów takich jak podałeś jest
    > na pęczki oczywiście. Zaraz się zacznie dyskusja o poziomie
    > dziennikarstwa współczesnego, co pociągnie za sobą wiele następnych
    > tematów, a tego chciałbym uniknąć. Gównoburze przestały mnie już
    > kręcić:) Odpuszczam:)

    To nie próbuj.
    Ludzie którzy próbowali nas odzwyczaić od błędnego tłumaczenia
    słowa save i zastąpić poprawnym zachowaj zostali uznani za
    niereformowalnych idiotów. Tak się przyjęło i tak zostanie.
    Co najwyżej rozbawienie wzbudzi tłumaczenie przez młodego
    informatyka znanej linijki angielskiego hymnu "Boże zapisz Królową"