    Subject: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 7 Mar 2019 20:24:22 +0100

    W dniu 2019-03-07 o 18:09, ToMasz pisze:

    > czy LLAma  potrafi rozróżnić (i na tej podstawie wykonać akcje)
    > powiadomienie o smsie który przyszedł, wiadomości olx, wydarzeniu w
    > kalendarzu? Bo w moim telefonie (Lineage 14) wszystkie te zdarzenia
    > obsługuje jeden i ten sam dzwięk.

    Oczywiście. Osobiście zamiast dźwięków, często używam funkcji : MÓW i
    piszę text. Przynajmniej nie muszę pamiętać do czego był jaki dźwięk :)
    To może być łączne oczywiście.

    Llama włacza i wyłącza mi WiFi, BT, transmisję danych...np w nocy, kiedy
    śpię i nie potrzebuję tych funkcji a bateria starcza znacznie dłużej i
    nie muszę co chwilę ryć w telefonie, zeby coś włączyć/wyłączyć.
    Informuje mnie o braku zasięgu GSM czy aktywnych połączeniach (WiFi).

    Ponieważ to u mnie dość skomlikowane, używam Llama do detekcji obecności
    OBD2 w samochodzie (odpowiednie "Jeśli") i uruchamiania aplikacji
    automatycznie. Nie sprawdziło się NFC ani czuwanie np Torque, które na
    czuwaniu wyżera baterię.

    W odpowiednich godzinach wycisza lub nagłaśnia powiadomienia, dzwonki itp.

    Powiadamia mową o zmianie operatora (jestem w Play)...itp

    Sam program pobiera minimalną ilość RAM i praktycznie nie zużywa baterii
    w porównaniu do innych aplikacji.

    Mam ustawione około 50 zadań, które można (po napisaniu) dezaktywować
    bez kasowania itp. Szkoda tylko że wiele funkcji
    a) wymaga roota
    b) nie działa (np wyłączanie GPS)...bo wiele z tych funkcji zostało
    zastrzeżone przez Androida, kiedy się rozwijał...i obecnie np nie można
    "ubić" jakiejś aplikacji z pozycji Llama. Szkoda że autor tego nie rozwija.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>