    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Date: Fri, 8 Mar 2019 06:16:27 +0000 (UTC)

    Dnia 07.03.2019 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > "ubić" jakiejś aplikacji z pozycji Llama. Szkoda że autor tego nie rozwija.

    Oj, szkoda. Program bardzo dobry, aż swego czasu
    kupiłem donation packa. Ale niestety ZTCW autor zajął się
    kobyłą (Automate) o innej filozofii działania.

    Brak sensownych alternatyw, więc u mnie ciagle
    Llama zmienia profile dźwiękowe (warto dodać, że może
    być aktywowana nie tylko przez porę, ale i lokalizację
    na podstawie BTSów, więc można zażyczyć sobie np.
    tryb głośny w pracy, niezależnie od pory dnia
    - stąd zresztą nazwa programu). Podobnie działało
    chyba też Nokia situations.

    Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że kiedy developerzy
    Androida znudzą się już debatami, czy przyciski
    na pasku mają być kwadratowe czy okrągłe
    to może odkryją choćby profile dźwiękowe jak w starych
    telefonach i możliwość ich automatyzacji.

    Na namiastkę w postaci trybu DnD już wpadli,
    więc nadzieja jest :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.