  • Data: 2018-06-14 00:56:58
    Temat: Re: pytanko
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:9137689057$20180613105709@squadack.com...

    > Nie widzę w powyższym niczego niegrzecznego.

    Roman, wiadomo, że o język, za który ginęli za zaborów i w wojny nasi
    przodkowie, należy dbać, to nasz skarb.
    Byki to rzecz zła, ale sam powiedz, nie zdarzyło ci się np. przekroczyć
    prędkości samochodem? Potrącić starszej pani na chodniku zupełnie niechcący?
    Nie wdepnąć w g^Hkałużę? Jestem stuprocentowo pewien, że masz na swoim
    koncie przybajmniej jeden błąd. Nie wnikam, jaki, nie wnikam, gdzie, nie
    wnikam, kiedy. Zapytaj w sklepie 5 kasjerów, czy przez tydzień, wszyscy
    mieli rozliczenie kasy dokładnie na zero? Na sto procen żaden tak nie miał
    (chyba, ze przyjmował wyłącznie kartą). 1-2-5-10 groszy, "wte-czy-wewte".
    Nie błądzi tylko ten, co nic nie robi. Głupi, kto w błędzie trwa. Nie
    oznacza to, że trzeba takiego kogoś od razu w różny sposób mieszać z błotem,
    czy w innym "modzie" robić przytyk. Błąd można wytknąć nie czyniąc przytyków
    "ad personam", tylko stuprocentowo załatwić to "ad meritum", inaczej wygląda
    to mocno niedojrzale. Grzeczne, niegrzeczne... polimeryzowałbym, zwłąszcza w
    sytuacji, gdy nie znam kogoś osobiście, gdy nie wiem o nim pewnych rzeczy,
    które raczej wiedzieć (nie)powinienem. Grzeczne, niegrzeczne, nie muszą
    wyrażać się przywalając komuś "z grubej rury". Można to zrobić po literacku
    wręcz, a zjebać gorzej, niż od ciulów ostatnich. Tak, żebym nawet ja się nie
    czepił :P :)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.