    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 18 Mar 2017 03:36:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: roguelike thread
    From: fir <p...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=KSt5NoYOKvE

    > zastanawiam sie czy zalozyc watek z ronymi obserwacjami i pytaniami dotyczacymi
    rozmaitych kwestii

    > pierwszy problem jak rysowac ogien i itemy tak by bylo to
    > zarazem kompletnie proste jak i by wygladalo mozliwie jak najlepiej? teraz itemy
    rysuje jako male kwadtary z ramka i to chyba nie wyglada najlepiej a ogien jako mala
    czerwona szachownice i to na pewno nie wyglada najlepiej ;c

    > inny problem jak dokladnie zaprojektowac menu upuszczania
    > przedmiotow by bylo to jak najszybsze i jak najbardziej
    > ergonomiczne ale zarazem jak najprostsze i by wygladalo jak najlepiej
    >
    > (w grze itemy mozna podnosic upuszczac przez p/d a probka ognia jest pod s)

    na razie przyznam ze sie troche zmeczylem, kodowanie roguelika nie jest niby trudne,
    ale roznych drobnych zagadnien sa po prostu setki (mysle ze mozna ich rozwiazywac
    nawet od kilku do kilkudziesieciu na dzien)

    im wiecej dni pod rzad sie koduje tym tempo ich przerobu spada ;c (dlatego ultrawazne
    jest by odpoczywac problem nieststy jst tez taki ze zmeczenie sie akumuluje i nie
    jest tak latwo sie go szybko i gruntownie pozbyc (mozna szybko ale trudniej
    gruntownie))