    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 18 Mar 2017 08:47:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: roguelike thread
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 18 marca 2017 14:44:17 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > jesli chodzi o ten projekt to tylko spada ;c koduje to od dwu tygodni (choc spora
    czesc jest portem ze sterego kodu) i okazuje sie ze ze 12 dni bylo ok a pozniej sie
    zmeczylem, jak sie bardzo zmecze to co gorsza potrafie popasc w stan ktory nazywam
    'tangled' ;c (zaplatania, pewie znany wiekszosci programistow jesli nie wszystkim )

    > (stan dosyc krytyczny i akurat tego chyba by nalezalo unikac, z drugiej strony
    troche szkoda przerwac i nieststy sprowadza sie to chwilowo do debugowania na skroty,
    pisania na skroty, byle osiagnac efekt) (moze sprzatne pozniej jak to nad czym dlubie
    w koncu zadziala ;c )

    z drugiej strony moze jednak nie warto sie meczyc kiedy zmeczenie narasta (calkiem
    dawno nie mialem wogola takich stanow zamotania bo od pewnego czasu widze normalnie
    kod raczej dosyc czysto ale okazuje sie ze jak poplatac cos z kandrelerami eventow i
    pollingiem itd itd to mozna sie nieststy nadal zamotac)
    narzie to co chialem sprawdzic dziala ale motalem sie z tym z 4 godziny zamiast 20
    minut do tego ten kod jednak bedzie chyba trzeba i tak przemyslec, i to jest troche
    straszne :C