eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingroguelike thread › Re: roguelike thread
  • X-Received: by 10.157.31.39 with SMTP id x36mr1497625otd.12.1489943643202; Sun, 19
    Mar 2017 10:14:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.31.39 with SMTP id x36mr1497625otd.12.1489943643202; Sun, 19
    Mar 2017 10:14:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!w124no1901
    30itb.0!news-out.google.com!78ni19453itm.0!nntp.google.com!w124no190121itb.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 19 Mar 2017 10:14:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.47.39.252;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 37.47.39.252
    References: <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <6...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: roguelike thread
    From: fir <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 19 Mar 2017 17:14:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:210332
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 18 marca 2017 16:47:18 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > W dniu sobota, 18 marca 2017 14:44:17 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > > W dniu sobota, 18 marca 2017 12:57:53 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > > > On Saturday, March 18, 2017 at 11:36:53 AM UTC+1, fir wrote:
    > > > > im wiecej dni pod rzad sie koduje tym tempo ich przerobu spada ;c
    > > >
    > > > U mnie rośnie przez pewien czas, nawet do 3-6 miesięcy, potem
    > > > też spada - zmęczenie.
    > > >
    > >
    > > jesli chodzi o ten projekt to tylko spada ;c koduje to od dwu tygodni (choc spora
    czesc jest portem ze sterego kodu) i okazuje sie ze ze 12 dni bylo ok a pozniej sie
    zmeczylem, jak sie bardzo zmecze to co gorsza potrafie popasc w stan ktory nazywam
    'tangled' ;c (zaplatania, pewie znany wiekszosci programistow jesli nie wszystkim )
    > >
    > > (stan dosyc krytyczny i akurat tego chyba by nalezalo unikac, z drugiej strony
    troche szkoda przerwac i nieststy sprowadza sie to chwilowo do debugowania na skroty,
    pisania na skroty, byle osiagnac efekt) (moze sprzatne pozniej jak to nad czym dlubie
    w koncu zadziala ;c )
    >
    > z drugiej strony moze jednak nie warto sie meczyc kiedy zmeczenie narasta (calkiem
    dawno nie mialem wogola takich stanow zamotania bo od pewnego czasu widze normalnie
    kod raczej dosyc czysto ale okazuje sie ze jak poplatac cos z kandrelerami eventow i
    pollingiem itd itd to mozna sie nieststy nadal zamotac)
    > narzie to co chialem sprawdzic dziala ale motalem sie z tym z 4 godziny zamiast 20
    minut do tego ten kod jednak bedzie chyba trzeba i tak przemyslec, i to jest troche
    straszne :C

    odpoczalem, poprawilem zamotany kod, zadowolony ze jet ok ..i znowu sie zamotalem ;c
    (co prawda mniej i po godzinie udalo sie odmotac tak na powiedzmy 70-90%)

    ten kod trzebe bedzie przepisac bo lacze odpytywanie klawki co ramke ze zwyklymi
    eventami keydown, razem z tym ze moj bufor wiadomosci w rogualiku jest 'stanowy'
    ogolnie grafika jest natomiast ramkowa oraz z tym ze
    wystepuje tu ogolnie maszyna stanow ekranu te piec czynnikow albo czesc z nich
    wytwarza ogolny potencjal do
    zamotania..

    powinienem przemyslec tak naprawde co dokladnie tu czyni
    to zamotanie (z grubsza wiadomo, ogolnie zwykly kod gdzie jak mam funkcje a i b to
    jest wyraznie napisane jak a wola b itd tutaj przechodzi w kod 'niewidzialny' gdzie
    te zaleznosci wystepuja ale sa niewidzialne i gdzie kod porozumiewa sie przy pomocy
    pobocznych flag - ale nie wiem co dokladnie jest tego przyczyna ale akurat nie mam
    sily tego rozkminiac choc to wazne)

    pominawsz to na razie dziala

    minddetonator.htw.pl/platform10.zip

    glownie chodzi mi o to by zrobic ekran wyboru przedmiotow
    tj 'pickup' i 'drop' w superergonomiczny sposob by sie tego uzywalo szybko i wygodnie
    (obecnie pod klawiszami p i d)

    zeby gra robila dobre wrazenie musi byc mz zapewniona plynnosc, nie tylko w grafice
    ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna' dlatego
    zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: