  • Data: 2018-07-14 02:14:34
    Temat: Re: rozgrzany, roztopiony metal
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-11, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Ręce ma gołe.

    No pewnie się tego nie da inaczej wytłumaczyć, ale efekt musi być duzo
    słabszy niż przy typowym (wodnym) leidenfroście i jakieś skutki odczuwać
    MZ musi.

    Mimo wszystko, nadal jakoś mi to intuicyjnie nie klika. Taki ciekły azot
    to ma znikomą gęstość, a tu, jeśli np. żeliwo to prawie 8g/cm3.
    Przejedzie przez to ręką, to lokalnie ciśnienie będzie dużo większe.

    --
    Marcin