    Subject: Re: sami sobie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 21 Jun 2017 22:48:52 +0200

    W dniu 2017-06-21 o 19:46, xyz pisze:

    > Miałem TDDI 2.0 115KM z 2001 roku
    > oprócz progów nic mu nie dolegało, parkowany pod chmurką.
    > Sprzedałem przy stanie licznika prawie 300k km, sam nim zrobiłem ponad
    > ~150k km. Pisze o stanie licznika bo sprowadzone autko było z Belgii
    > więc różnie z tym mogło być.
    > To co w nim robiłem to
    > ~ 190k - wymiana dwumasy i sprzęgła oraz regeneracja wtrysków (to chyba
    > na wyrost było) i zabezpieczone ranty drzwi
    > ~ 200k - wymiana turbo - jeszcze nie padła ale był już spory luz na
    > wałku a Garett miał wtedy fajną promocję jak się starą oddawało :) więc
> [...]

    Ja mam rocznik 2005 - maglownica była wymieniana, bo klekotała,
    skończyły się szczotki w wentylatorze, rozleciało się koło pasowe. Ma
    coś koło 320 tys. na liczniku, parkowane na dworze - póki co nie ma
    śladów korozji.
    W tym modelu korodowały drzwi w pewnej partii - wymieniali je masowo na
    gwarancji. TDCI 2.0.
    T.