  • Data: 2015-12-04 23:08:33
    Temat: Re: samoczynne przyspieszanie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Dec 2015 13:05:20 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > - hamulec z całej siły w podłogę do oporu - pójdzie dym albo z
    klocków albo
    > ze skrzyni.

    Ze dwa razy widziałem zapalające się pojazdy tylko z powodu
    zablokowanych hamulców, zapalenie się samochódu przy 150km/h chyba
    nie jest dobrym rozwiązaniem? Da się zdławić hamulcami taką osobówke
    jeśli gaz się dodaje?
    Myślę, że oni na pewno próbowali hamować.

    --
    Marek