    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: siec nr 1
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sun, 22 Jul 2018 08:15:34 +0200

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 23:49:08 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Nie wiem po co tu szybkość.

    Strony sie roztyły, wolne lacze kiepsko dziala.

    > Patrzę ze zdumieniem jak w autobusie
    > co drugi pasażer tylko przewija obrazki w smartfonie -- i sam
    > nie wiem co o tym myśleć.

    Ale w jakim sensie ?
    Ze obrazki, ze przewijaja, ze bezmyslnie, ze w autobusie ?

    > Ale to już za darmo jest -- to znaczy
    > trudno dziś znaleźć ofertę operatora telefonii komórkowej bez
    > pakietu internetowego.

    Raczej sie przewrocilo - pakiet dobierasz wedle potrzeb.
    Rozmowy dostaniesz gratis :-)

    > Nie używam już swojego numeru telefonu stacjonarnego. Co do usenetu
    > -- to widać.

    Mam na mysli, gdy tych linii zostanie z pol miliona ...
    Juz chyba nawet TP, tzn Orange sie pogodzil i
    Internet+telefon oznacza linie DSL+VoIP

    J.