  • Data: 2018-07-26 00:46:19
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiotRek napisał:

    > U mnie pokazuje o wiele mniej (może chwilowo się zepsuła?)
    >
    > Wpisałem słowo "Jan".
    > Pokazało się to:
    > https://www.google.pl/search?sclient=psy-ab&newwindo
    w=1&site=webhp&source=hp&q=jan&=&=&oq=&gs_l=&pbx=1

    > Na dole było (a może i nadal jest) coś takiego:
    >
    > Gooooooooole >
    > 1 2 3 4 5 6 7 8 9
    >
    > Kliknąłem cyfrę 9 i pokazało mi się to:
    >

    > Podana fraza - jan - nie została odnaleziona.
    >
    > Podpowiedzi:
    >
    > Sprawdź, czy wszystkie słowa zostały poprawnie napisane.
    > Spróbuj użyć innych słów kluczowych.
    > Spróbuj użyć bardziej ogólnych słów kluczowych.
    >
    > Czy to tylko u mnie takie głupoty się wyświetlają?

    Chyba tak. Też wpisałem "jan", też kliknąłem w "9". Na samej górze gugiel
    wyświetlił mi 'Jan Karasek | KPMG | PL' i zaproponował rozszerzenie wiedzy
    na ten temat. A dalej Jan Daniluk', 'Jan Grzymski', 'Jan Hotels', 'Jan
    "Yenya" Kasprzak' oraz cały poczet Janów innych.

    Jarek

    --
    Najjaśniejszy Panie, gdyby tak podać karasie -- ostro, z góry.
    To trudna ryba... oścista... Można się nią udławić na uroczystym