  • Data: 2018-07-22 08:10:44
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 00:14:09 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Ja tylko kompletnie nie rozumiem, jakim cudem eter mieści te miliony
    > klikaczy w komórki.

    komórki male, to znaczy obszary stacji. Jak brakuje pasma, to sie
    stawia dwie mniejsze.

    Choc i to ma chyba granice, bo mieszkancy protestuja.

    > Ten sam eter, w którym jeszcze niedawno transfer
    > danych był potwornie powolny i drogi. Ale z kablami było w końcu kiedyś
    > tak samo - od modemów 1200 do...

    Ale eter chyba nadal drogi, tylko teraz dzielony na miliony.
    Jakie tam byly ceny ostatnio w przetargu na przydzial czestotliwosci ?

    A propos ... te przydzialy sie nie koncza ?

    > I jakim cudem robi się w internecie (tu już wszystko jedno, z drutem czy
    > bez) transmisję wideo do tysięcy (milionów?) odbiorców naraz bez
    > jakiegoś broadcastingu czy multicastingu...

    Myslisz o nadawcach ?
    No coz ... swiatlowodami :-)

    Ale chyba tez dziela i lokalne serwerownie stawiaja.

    J.