  • Data: 2018-07-26 16:17:40
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe co pierwsze zniknie - stacjonarna telefonia, czy usenet :-(

    Usenet nie zniknie tak długo, jak będą serwery (ja swojego póki co nie
    planuję wyłączać, choćby miał zostać ostatnim bastionem na pustyni) :)
    Gorzej, że wiele grup od dawna jest pustych lub zalanych przez spam /
    oszołomów i najprawdopodobniej ten los prędzej czy później spotka także te
    grupy pl.*, które jeszcze żyją (bo my stopniowo wymrzemy a nowych już nie
    będzie, bo doskonale odnajdują się na fejsowych grupach). Może być tak, że
    serwery będą stały, ale jedyny ruch na nich to będzie spam (lub ruchu nie
    będzie wcale), aż ostatni admin umrze (lub stwierdzi, że skoro ruchu i tak
    nie ma od lat, to nie warto utrzymywać serwera).

    Telefonu stacjonarnego z kolei nie mam już baaardzo długo. Z praktycznego
    punktu widzenia to relikt przeszłości.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]