  • Data: 2018-07-25 12:17:54
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-07-22 o 00:14, Michal Jankowski pisze:

    >Ja wciąż, i wciąż uważam, że sam internet, a już w szczególności
    >wyszukiwarka Google, co to przecież musi być wciąż oblężona, a
    >pokazuje
    >milion wyników w kilkadziesiąt milisekund -- nie mają prawa działać,
    >no,
    >nie mają. To jest po prostu sprzeczne z prawami fizyki!

    Googla doceniam jeszcze za cos - wpisuje w przegladarke, a ten
    podpowiada kolejne pasujace slowa.
    A ze pisze szybko, to i ma 0.1-0.2s.

    Niby w dobie quake nie powinno dziwic, ale chocby takie otwarcie
    strony wyszukanej przez googla, to jednak sa sekundy.
    Fakt, ze google sam sie do tego przyklada, bo jest jeszcze jakis link
    posredni.

    J.