  • Data: 2018-07-28 00:48:58
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Telefonu stacjonarnego z kolei nie mam już baaardzo długo. Z praktycznego
    > punktu widzenia to relikt przeszłości.

    No nie całkiem relikt przeszłości, bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia..:)
    I tak przez wieeeele lat miałem stacjonarny z racji neostrady na miedzi i jego
    likwidacja
    wiązałby się z ponoszeniem opłat na utrzymanie linii ale bez możliwości
    dzwonienia/odbierania tel..
    Potem zmieniłem abo na taki za free do stacjonarnych w PL + UE (i USA+Australia)
    bo miałem do kogo dzwonić w UK.
    Następnie przeszedłem na światłowód Orange-LOVE i rezygnując ze stacjonarnego
    miałbym abo o 10 zł mniejszy. A tak mam stacjonarny i oprócz rozmów z ciotką, kuzynem
    i dalszą rodziną mająca jeszcze stacjonarny,.
    załatwiam nim wiele urzędowych spraw. Kiedyś był kłopot z dodzwonieniem się do urzędu
    etc.
    (ciągle zajęty) ale jak się wstrzeliło to się sprawę załatwiło. Teraz trzeba
    przebrnąć przez rozbudowane menu.
    Jak chcesz to naciśnij 1 a ja nie chcesz to 2 . potem następny etap. a na końcu :
    wszyscy konsultanci są zajęci...
    jesteś ....12 w kolejce..:) i jak masz cierpliwość to po 20 min wreszcie się
    dogadasz.
    Przy normalnym abo byłoby to kosztowne a przy abo za free na stacjonarne jest OK.
    I wszystkie sprawy w PZU, Biurze obsługi PGE, PGNiG, Adm Spółdzielni Mieszkaniowej,
    rejestracji w przychodni
    Infolini Bankowej (i innych infoliniach ) itp.itd.etc.można załatwić bezkosztowo i w
    miarę sprawnie.
    Komórką też to można załatwić ale nie wszystkie plany komórkowe mające za free
    połączenia do wszystkich sieci,
    mają też stacjonarne za free.
    Ostatnio sąsiadka skorzystała z mojego stacjonarnego bo oczekując na zgłoszenie się
    operatora zjadła całą kasę na swoim pre-paidzie.
    A chciała wyjaśnić saldo na swoim koncie w PGE. I dopiero spokojnie załatwiła sprawę
    z mojego stacjonarnego tel.
    Każdy ma inne potrzeby i wg nich działa. Jednemu stacjonarny do niczego nie jest
    potrzebny, innemu się przydaje przy niewielkim
    koszcie utrzymania.
    Mój kolega ma rodzinę w USA i utrzymuje stacjonarny na miedzi mimo że to koszt koło
    49 zł. Mnie za dodatkowe 10 zł nie opłaca się
    rezygnować ze stacjonarnego.

    Pozdrawiam Piotr W.