  • Data: 2018-07-28 00:53:48
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d1bc33a2-5caa-4cd3-9ca9-54877ac8618e@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 27 lipca 2018 00:16:24 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

    > A ja używam mój nr stacjonarny z Orange w smartfonie z aplikacją VoIP i
    > swobodnie
    > odbieram i dzwonię w domu, w parku, na wczasach za granicą...
    > Dali w cenie abonamentu to brałem.

    To nie sztuka, w zasadzie i sam sobie mogę taki VoIP postawić, a bramką
    będzie autopatch spinający telefon/linie telefoniczną, z łaczem po drugiej
    stronie. I dowolnie się łączyć, używając netu. Ja netu nie używam, w tym
    rzecz. To, że Oranżada dała taką możliwość przez VoIP, to dobrze i należy
    korzystać. UPC tez dawał taką możliwość, ale podobno małe wzięcie i się
    wypięli. Natomiast na szczęście, w końcu uruchomili IPv6, jakoś chyba koło
    początku roku, bądź drugiego kwartału.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.