    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: siec nr 1, analogowy telefon POTS
    Date: Fri, 24 Aug 2018 16:35:06 +0200

    HF5BS pisze:

    > (...)
    >
    > Temat mnie zaciekawił, a mam coś do powiedzenia, także z racji zawodowej,
    > oraz własnych obserwacji.

    Ale tak na poważnie?! Przecież jest całkiem odwrotnie -- przeważnie
    istnieje duży zapas dynamiki, bo tory audio niskoszumne, nie trzeba
    wzmacniać ile wlezie, zostawia się margines. Zwłaszcza wtedy, gdy
    zaraz za tym audio musi być trochę bardziej złożona obróbka cyfrowa.
    Kodeki mowy są szczególnie wrażliwe na dostanie sygnału innego, niż
    spodziewany (nie, w zwykłej telefonii już nie warto kodować stratrnie,
    ale są miejsca, gdzie się to robi).

    --
    Jarek