    Subject: Re: spawałem dzisiaj diody
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 16 Nov 2017 09:17:58 +0100

    > A przed spawaniem swiecily ? Moze odrzut z produkcji.
    jasne ze świeciły. "lampa" była używana ze dwa lata. Diody na paskach,
    wiec odizolowane dla 12v. dla 230 też, bo czasem takie "numery" robię.
    zastanawiałem się nawet czy nie położyłem konstrukcji diodami w doł, na
    stalowy stół spawalniczy, ale nie bardzo, bo nawet jak tak było, to ze
    względu na wymiary, musiało byto być "pod ukosem" a wtedy tylko część
    diód mogłaby być przebita. a tu rozkład losowy i żadna nie jest tak
    trafiona żeby nie przewodzić, albo robć idealne zwarcie (bo wtedy dwie
    pozostałe świeicłyby jaśniej)

    ToMasz