  • Data: 2018-07-17 19:40:27
    Temat: Re: startery Fakt Mobile 20GB / 90dni
    Od: Tomasz C <t...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    nie. czytasz nieuważnie.
    1. kupiłem, zarejestrowałem playem, włączyłem w modem-router, fakt przyslał sms że
    dziękują za rejestrację
    2. po czasie poniżej doby, fakt przysłał sms ze uruchomili pakiet 20gb/90d
    3. transfer trochę rwał, miał zmienną prędkość, ale cena ok
    4. po kolejnym czasie poniżej doby transfer zdechl a fakt przyslał SMS ktory mnie
    wkurzyl
    5. że zuzylem transfer. (a zużyłem 0,14gb) i mogę se dokupić 2gb za 9 zł
    6. poslalem 2 zgloszenia na faktowy formularz zgloszeniowy, drugim histerycznie
    zadajac zwrotu kasy, podajac konto, a potem zglosilem calosc na formularzu play
    7. po trzech dobach fakt przyslal drugi standardowy sms ze uruchomili pakiet
    20gb/90d, a transfer ruszyl, a na moj telefon play przyszly smsy ze sprawe
    zalatwiono, a szczegoly sa na play24, oraz ze usilowali sie do mnie kilkakrotnie
    dodzwonic, chyba dżwonili na modem. transfer dziala do teraz, pisze teraz z niego.
    nie jest nadzwyczajnie stabilny, predkosc jest zmienna, zamiera, ale dziala. centrum
    duzego miasta, bts widze przez okno.

    w sumie, nie wszedzie odszczekalem ze to kant, moje wpisy na pepper zostawilem bez
    komentarza. uwazam, ze nie podolali stronie technicznej. typowe w "tym kraju".

    a ja do tej pory jeszcze nie wiem jak kontrolowac zuzycie pakietu. na razie mi sie
    nie chce, bo jak im ufac?