    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 10 Jan 2017 11:51:51 -0800 (PST)
    Subject: Re: sukces w zjednoczeniu
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:16:08 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > Profesorze!!!
    >
    > próbowałem skłonić kilku gości do napisania mi tutorialka o pisaniu
    > programów pod Visual Studio Express...
    > niestety nie udało się - miało to być na moją stronkę usbdp.org
    >
    > zainstalowałem już VS 2010 bo mam XP, czy Szanowny Kolega i Inni mogli
    > by pomóc opracować mi ten tutorialek o programowaniu w windows?
    >
    > chodzi o wyklikanie szkieletu, oddanie własnego kodu i korzystanie z
    > msdna...
    >
    > niestety próbowałem robić to na intuicję - dupa! to jest tak pojebane,
> [...]

    szczerze mowiac to wolalbym robic cos ambitniejszego niz pisanie tutoriali do winapi
    (ktorych jest bardzo duzo)
    (winapi nmie jest wcale takie trudne ale polecam winapi+mingw a nie VS)

    krotki tutorial:
    1) zakladasz plik program.c wklejasz szkielet z tutoriala z netu kompilujesz pod
    mingw i masz dzialajacy program
    2) program rozwijasz a potrzebne funkcje wyszukujesz w
    necie

    to powyzej nie jest az takie trudne - z poczatku chyba wszyscy podchodza do tego
    nerwowo ale po kilkustet razach
    nawet ta nerwowosc chyba mija

    problemem jest ze mozna troche stracic motywacje bo za dzialanie kolejnych kawalkow
    placisz ciezko swoim wlasnym
    czasem i zyciem - jesli czlowiek zaczyna wazyc czy chce
    przeznaczyc kolejne kilka godzin dni czy tygodni na to zeby
    jakas duperela ladnie dzialala to czasem sie zaczyna
    zastanawiac ..