  • Data: 2018-06-13 12:43:48
    Temat: Re: symbian, s60, nokia gps
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli moga byc mapy troche inne - to Trekbuddy.
    > Map nie ma wcale, ale mozna przekonwertowac z OSM.
    > Niestety - tylko obrazkowo, nie wektorowo.
    >
    > Poza tym ze trzeba mapy przygotowac/kupic - bardzo dobry program.
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. To ma być tania zabawka. alternatywa
    licznika. Kiedyś miałem siemensa sxg75 (z gps) i działał w tej roli
    świetnie. Robiłem mapy do trekbudy, nawet niedawno kasowałem setki
    małych obrazków, wraz z plikami zawierającymi koordynaty. ale jak sobie
    przypomnę ile to było roboty - rezygnuje :) To już nie te czasy

    ToMasz