  • Data: 2019-01-07 20:30:07
    Temat: Re: taśma led o weryfikowalnych parametrach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q1066b$dsn$...@d...me...
    W dniu 07.01.2019 o 09:01, ww pisze:

    >bez sensu. Taśmy led mają dostać 12V i tyle. żadnych ustawień.

    Co nie znaczy, ze nie mozna innego, zeby np uzyskac inna jasnosc.

    Tylko kwestia - regulowac napiecie, czy regulowac prad.
    Oba zadzialaja, prad lepiej.

    Ogolnie - ogranicznik napiecia warto przewidziec, gdyby diody zaczely
    sie przepalac.

    >no i tu w praktyce wpadasz w sztukę dla sztuki. już tłumaczę. załóżmy
    >że chesz mieć jasno w pokoju. kupujesz 10metrów taśmy led za 30zł i
    >masz problem z głowy.

    Taa ... tasmy noname, parametry noname, diody noname ...

    >chcesz większego Ra? to kup 5m-ciepłej 5 metrów zimniej.

    I to polepszy Ra ?

    Bo alternatywnie - dokup 5m tasmy RGB i dorob sobie regulacje :-)

    > OBawiasz się że prarametry diód są oszukane, świecą słabiej, albo
    > rezystory są tak dobrane żeby działały krótko na 110%? kup 20 metrów
    > i zasil je z 11 volt.

    A moze 40m, skoro zasilamy na pol gwizdka.
    Bo 20 bedzie za malo, jesli oszukane :-)

    J.