  • Data: 2018-09-12 12:01:51
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    On 11/09/2018 01:55 PM, mrvtktjv wrote:

    >Taki kupilem ostatnio:
    >https://www.youtube.com/watch?v=c4ZbKzslrNQ
    >Wiekszych przyciskow nie bylo.

    Da sie to podlaczyc do zwyklej ladowarki mikro USB ?

    Wielkość ekranu jest wystarczająca ?

    Obsługa sensowna, czy senior sie pogubi ?

    Swoja droga to mam wrazenie, ze MaxCom "robi" cos podobnego, i
    MyPhone, i jeszcze pare innych firm
    https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/telefon-k
    omorkowy-myphone-halo-2-czarny

    A tak naprawde to wszystko z jednego zrodla ?

    J.