  • Data: 2017-09-04 20:51:38
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > a jak się ma snapdragon 625 do 800? w antutu sprawdzałem pi razy oko
    > 80tyś do 60 tyś, czyli dupy nie urywa....

    Coś pomyliłeś? Snap 625 ma 80 tys? A Snap 800 tylko 60tys? A nie odwrotnie?
    Snapdragona zamontowanego w RN4x 3/32 GB miałem w ręku i w porównaniu do
    RN4 3/64 na Helio - jest jakby szybszy. Taki "bystrzejszy", ale nie
    testowałem na żadnych grach a tylko przechodzenie przez opcje menu,
    ustawienia, wyświetlanie zdjęć, gotowość aparatu do zdjęć. Przełączanie z
    aparatu do kamery itp.

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed