    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Sat, 24 Jun 2017 20:42:37 +0200

    On 2017-06-24 20:33, Myjk wrote:
    > Litości. Na cholerę są różnej klasy samochody? Dla zabawy, bo ludzie lubią
    > więcej płacić? Cisza w kabinie (od silnika i zawieszenia) to jeden z
    > bardziej pożądanych elementów w wyższej klasy autach.

    chyba troche nie doczytales - ja pisze ze zbior ludzi kupujacych auto ze
    wzgledu na to ze ma w zasadzie najlepsze przyspieszenie i zbior ludzi
    ktorym przeszkadza dzwiek silnika maja baaaardzo malo elementow wspolnych

    nijak nie odnosze sie tu do aut luksusowych

    > Że twoje statystyki są mizerne niejako potwierdza sprzedaż aut których nikt
    > rzekomo nie chce. W 2016 roku Tesla sprzedała AFAIR 50 tys. przeraźliwe
    > drogich i jakże nieużytecznych aut. To chyba więcej niż ten trzeci?

    nie, sprzedala bo sa szybkie, ciche, modne etc. etc.

    nie twierdze ze tesla sie nie sprzedaje, twierdze ze kupuja ja ludzie
    ALBO lubiacy cisze ALBO wybierajacy ja ze wzgledu na osiagi, bardzo
    rzadko ze wzgledu na te dwie cechy naraz - co sugerowal przemol