    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Sat, 24 Jun 2017 21:18:27 +0200

    On 2017-06-24 20:17, Pszemol wrote:
    > Wytłumacz mi zatem, po co jest izolacja akustyczna kabiny w KAŻDYM aucie?

    zeby wytlumic pewne dzwieki

    dlaczego z kolei byly samochody z wtryskiem paliwa do tlumikow czy
    odtwarzajace dzwiek silnika w systemie audio?

    po raz kolejny - ciche auta sa fajne, szybkie auta sa fajne, auta ktore
    spelniaja obydwa warunki wg MOJEJ oceny nie sa wyjatkowo pozadane ze
    wzgledu na wlasnie te dwie konkretne cechy

    > Po co samochody luksusowe podkreślają w reklamach jak jest tam cicho
    > wewnątrz auta? Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)

    cisza i osiagi - przypadkiem niezle wyszlo, ale za te cechy naraz nikt
    sie nie da pokroic ani w sumie nawet nie upomina ani nie upominal

    czy auta luksusowe kupuje sie ze wzgledu na ich przyspieszenia?
    czy jest to drugie miejsce na liscie zaraz po ciszy?

    czy w autach sportowych zaraz po przyspieszeniu nastepne na liscie jest
    niezle wygluszenie?

    "Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)"