    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Wed, 16 Aug 2017 19:50:20 +0200

    Dnia Wed, 16 Aug 2017 15:24:06 +0200, quent napisał(a):

    > Szukam małego kombi.
    > Myślę o nowym aucie w jakimś planie finansowym typu wynajem/leasing.
    > Co sądzicie o Toyocie Auris w wersji hybrydowej?
    > Nie miałem z hybrydami do czynienia.
    > Warto?
    > Robię rocznie niewiele, ok. 15tys. w tym raz czy 2 do roku wyjazd do UK
    > lub Italii.

    Nie wiem jak Auris, ale byłem wożony Priusem. W warunkach miejskich hybryda
    bardzo mi się podoba - cichutko, mięciutko, w korku najgłośniejsza rzecz,
    to wentylator nawiewu. Na co dzień jeżdżę Focusem 1.8 TDCI i przy moim
    klekocie, który hałasuje, trzęsie się szarpie taka hybryda to oaza luksusu!
    Na autostradzie różnice nie są już takie duże - jedzie to jak zwykłe auto.
    Nie wiem jak wyglądają koszta eksploatacji poza paliwem, ale jeżeli są
    podobne jak dla aut konwencjonalnych, to w Polsce hybryda nie ma sensu
    ekonomicznego. Cena Aurisa (Priusa jeszcze bardziej) zabija całą
    oszczędność na paliwie. No chyba, że koszty nie są dla Ciebie aż tak
    istotne, to dla ekologii i komfortu polecam. Tesla to nie jest, ale postęp
    względem śmierdzących diesli jest widoczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek