    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Sat, 26 Aug 2017 09:52:38 +0000 (UTC)
    <o...@l...harvard.local>
    <599e9756$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <X...@1...0.0.1>
    <59a03e8a$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <onqbbk$422$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Między telefonem a domem jest jakieś 0,5 miliona różnicy i cała
    > przestrzeń na kupowanie na raty.
    > Można kredytować kuchnię za 30k, maszynę za 100k czy zwykłe meble za
    > 10k. Co Wy z Budzikiem macie z tymi telefonami czy komputerami?

    Oczywiście. Jest jakis próg gdzie raty zaczynaja miec sens.
    Podałem przykład z telefonem bo akurat taka reklama "nie dla idiotów"
    wpadła mi do głowy.

    Przy 10.000 ewentualne odsetki z lokaty na rok to jakies 200zł. Nie duzo
    ale powiedzmy ze to sie juz jakos broni jeżeli skomplikowanie byłoby
    naprawde minimalne.

    Wszystko pod warunkiem, ze te raty sa rzeczywiście za free, czyli ze np.
    propozycja "kupie za gotówke, czy dostane rbabat?" spotka sie z odmowa.

    Bo nie oszukujmy sie - raty przeciez za free nie sa - po prostu ich koszt
    ktos inny uwzglednił w swoich kosztach i odpowiednio dopasował marze zeby
    wyjsc na swoje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.