    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: trasa Gliwice - Dąbki
    Date: Mon, 21 Jul 2014 22:27:38 +0200

    tak, tysiące jak nie miliony miejsc gdzie mogą stać z radarem. Mnie
    wystarczy 3 sekundy dekoncentracji, typu "tata niedobrze mi jest" i już
    pędzę jak wariat 62km/h przez pola i lasy w terenie zabudowanym, co
    skutkuje brzydką czarno białą fotką z wakacji.

    dziękujemy Ci za tą wielce przydatną informacje, o tym jakiego
    antywirusa używasz, co w przypadku próby ataku pozwoli się hakerowi
    odpowiednio przygotować.

    > parę postów wyżej opisywałem trasę Katowice-Dąbki. Z tym że wyjazd był w
    > sobotę o 5 rano. Ja jechałem A1 do końca a potem trasą nr 6. Gdyby nie
    > korki trasę można było zrobić w 8 godzin.
    Gdzie były korki, i czy były takie bramki gdzie się stało długo "na
    bramkach"

    ToMasz