  • 21. Data: 2017-11-11 22:25:31
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 19:58, Trybun pisze:

    > Gówno, nie stać Cię na coś więcej niż to oklepane pytanko na poziomie
    > przedszkolaka? Bo niby nie wiesz co Polaka może trzymać w Polsce? Ma
    > wszystko zostawić i wyjechać bo jakaś niewyżyta menda, mającą się za
    > władcę, mu nie daje tu żyć w spokoju?
    >
    > Polska to nie stolica imperialnego świata, tak że nie równaj do UK.

    Nawet znam takich, co tu wracają (mam kolegę, który tak zrobił po 27
    latach w USA). Ale on tu ceni pewne wartości, a nie psioczy.
    T.

  • 22. Data: 2017-11-11 23:34:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 20:51, J.F. pisze:

    > Akurat na drogi Unia dala nam bardzo duzo, bo takie jej zasady :-)

    Weź zażyj NIEPIERDOL z tym DAŁA bo już psy w okolicy zaczynają wyć :-)

  • 23. Data: 2017-11-11 23:40:02
    Od: z <...@...pl>

    Sam zapłaciłeś za to w podatkach bo zachodnie firmy wbrew unijnym
    założeniom stosują optymalizacje podatkowe i można im skoczyć.

    Do znudzenia:
    Poziom optymalizacji podatkowych w UE dorównuje kwotom deficytów
    budżetowych. Tak działa ta magiczna unia.

    Nawet Czesi kopią pod nami dołki :-)

  • 24. Data: 2017-11-12 12:00:15
    Temat: Re: w CEP. Żadna wladza nie daje wolności.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 20:39, Romaniuk pisze:

    > Nic na to nie poradzisz. Tak chciał Naród i taką władzę mamy.
    > Hitler też otrzymal władzę od Narodu w demokratycznych wyborach.
    > Całe szczęście, że Unia Europejska stara się przeciwdziałać
    > zakusom dyktatora Kaczyńskiego. Czy to będzie skuteczne to czas pokaże.

    Przecież w sumie wszyscy wiedzą że tak naprawdę Naród to nie
    zgromadzenie jakichś masochistów aby wyrażał wolę tego że chce przez
    wybrańców być kopany w d*ę. Więc powoływanie się na niego wobec faktu że
    polityk (władza) nie ponosi prawnie żadnych konsekwencji wobec kłamstw
    oszustw i przeróżnych innych matactw, jakich się dopuszcza wobec owego
    narodu, jest jakby na to nie patrzeć - mocno naciągane.

    Także ze strachem myślę o tym co by tu dopiero się działo gdyby nie ta
    Unia.

  • 25. Data: 2017-11-12 12:02:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 22:25, T. pisze:

    > Nawet znam takich, co tu wracają (mam kolegę, który tak zrobił po 27
    > latach w USA). Ale on tu ceni pewne wartości, a nie psioczy.
    > T.

    Stawiam na to że że jednak wróci do USA, daj mu tylko trochę czasu. No,
    faktycznie skoro ma naprawdę TU jakieś wartości dodane to i nie ma się
    co dziwić. Domyślam się jednak że te wartości to nie styl sprawowania
    władzy przez naszych władców.

  • 26. Data: 2017-11-13 14:20:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Nov 2017 12:06:44 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Opanuj się człowieku to dl wspólnego dobra i bezpieczeństwa. Nie
    > takie

    Są na świecie kraje bardziej rozwinięte, gdzie zarejestrowanych
    pojazdów jest setki milionów i nikt żadnych przeglądów nie wymaga. I
    jakoś miliony nie giną tam na drogach z powodu niesprawnych
    technicznie pojazdów.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2017-11-13 14:23:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Nov 2017 23:34:12 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Weź zażyj NIEPIERDOL z tym DAŁA bo już psy w okolicy zaczynają wyć
    > :-)

    J.F. miał na myśli "dała zarobić".

    --
    Marek

  • 28. Data: 2017-11-13 14:31:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-12 o 12:02, Trybun pisze:

> [...]
    > faktycznie skoro ma naprawdę TU jakieś wartości dodane to i nie ma się
    > co dziwić. Domyślam się jednak że te wartości to nie styl sprawowania

    Tu się urodził, a polski to jego naturalny język. Ale dla niektórych to
    nie są wartości...
    T.
    Ps. tych niewyżytych mend, co to wszystko informatyzują i wprowadzają
    dane do systemów informatycznych jest coraz więcej. Ja tam sobie chwalę,
    że mogę niemal wszystko z domu załatwić i nie wozić się z papierami...

  • 29. Data: 2017-11-13 16:53:19
    Temat: Re: w CEP. mnóstwo debili.
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

> [...]
    > jest setki milionów i nikt żadnych przeglądów nie wymaga. I jakoś miliony
    > nie giną tam na drogach z powodu niesprawnych technicznie pojazdów.

    Ale w tych krajach nie ma tylu debili co w Polsce.
    Tylko Rumunia jest gorsza.
    Jeżdżę i widzę, mnóstwo debili którzy jeżdżą tak jakby
    brali udział w wyścigu Formuły I; wyprzedzić za wszelką cenę.

  • 30. Data: 2017-11-13 18:37:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-13 o 14:31, T. pisze:

> [...]
    > dane do systemów informatycznych jest coraz więcej. Ja tam sobie
    > chwalę, że mogę niemal wszystko z domu załatwić i nie wozić się z

    A zwróciłeś uwagę że te sprawy które musisz załatwiać to w zdecydowanej
    większości nie Twój interes a "państwa", ot choćby te nieszczęsne
    przeglądy techniczne, albo co 6 lat ustawianie się w kolejkę w WK aby
    wymienić DR.

    Co do wygody z załatwianiem na odległość to już ich doświadczyłem.
    Wysłany przez kuriera na naprawę gwarancyjną laptop  wrócił uszkodzony
    (pęknięty ekran). Ani serwis, ani firma kurierska do winy się nie
    przyznają. Tak że nie wszystko jest takie piękne.