  • Data: 2016-08-23 08:38:26
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Aug 2016 17:12:00 +0200
    platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:

    > wszyscy wiemy, że warszawscy kierowcy to ludzie ciężko chorzy umysłowo i
    > psychicznie...

    nie, nie wszyscy wiemy
    większość z tych chorych umysłowo to Twoje ziomki, co latają tu służbówkami, albo na
    kurierce

    > ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...

    nie masz szans

    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    postawisz parę alpag kolegom, to spodnie ściągną

    > czy to jest dobry pomysł?

    ale zanotowałeś że to pl.misc.samochody, a nie pl.soc.tajemnice-alkowy?

    > ile taka jazdka może kosztować

    a to już zależy czego konkretnie byś chciał, myślę że od 50 zeta w górę i trzecia
    godzina gratis

    --
    pozdrawiam
    szerszeń