  • Data: 2019-12-03 11:52:30
    Temat: Re: wartosci akumulatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na pl.misc.samochody.prawo glumek pisze tak:

    >Tak odpalił. To mały benzynowy 1.6
    >Najdłużej nie byłem w Polsce pięć miesięcy i też zapalił.
    >Było chyba podobnie 12.17v.
    >Zdejmuję klemę bo akku waży 17kg a nie mam dostępu do 230v.
    >Akumulator z 44Ah zmieniłem na 66Ah. W pastuchu są trzy otwory na
    >zamocowanie większych akku zależnie od wielkości silnika.

    >Mam skrytą nadzieję, że na Święta też zapali po 3 miesiącach ;)

    Dobrze byloby naladowac go prostownikiem po takiej przerwie, chyba, ze
    masz w planach dluzsza trase.
    Bo ladowac do pelna to on sie bedzie pare godzin.

    Moze cos takiego
    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-solarna-12v-2-5w
    -167ma-do-akumulatorow-5097069732
    https://allegro.pl/oferta/bateria-sloneczna-ladowark
    a-12v-1-5w-solar-kable-6993758960

    Do drugie niestety daje mi ok 40mA, troche malo, szczegolnie na zime,
    gdy noce dlugie, a chmury geste (i wtedy nie ma 40mA)

    J.