    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wifi - handover bez notyfikacji zmiany AP
    Date: Wed, 27 May 2020 13:16:48 +0200

    W dniu 2020-05-27 o 12:21, Marek pisze:

    > Mesh? Przecież Mesh to technika przekazywania danych między AP co to ma
    > wspólnego ze handoverem klienta?
    >
    > Tego co czytam AP Zwitxh nadal jest to oparte na przelqczaniu AP
    > unklienta, czyki klient widzi zmianę AP, jest widoczna operacja "odlacz
    > od starego- przyłącz do nowego" a ma być to niewidoczne dla API

    Nie wiem dokładnie, co robi klient, na niskim poziomie tego nie sprawdzałem.

    Ale tak instalowałem w dużych halach typu Ikea, Auchan, Leroy, gdzie
    punktów AP jest kilkadziesiąt czy kilkaset. Instalowałem też sieci w
    firmach na dużym terenie. Niektóre aplikacje (zwłaszcza hamerukaćskie
    albo brytyjskie) były bardzo podatne na ucieczkę pakietów. Nie było
    problemów, nic się nie gubiło, klienty przełączały się płynnie na
    poszczególne punkty AP. W testach nic nie ginęło, ani jeden pakiet.
    Testy były robione na urządzeniach z windowsami CE, Mobile, WinXP, Win7.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam