    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wozidło na 6 czy 7 osób?
    Date: Fri, 4 Sep 2015 16:00:14 +0000 (UTC)

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Kupiłeś to musisz z tym żyć ;)

    > Narty to na dachu już chyba?

    Tak, w boxie.

    > no najmniej napewno, ale chyba w nosidełku mógłbym dziecię wozić?
    > Chwilę potrwa zanim zacznie marudzić. Można też sytuację odwrócić i
    > zrobić konkurs z nagrodą na jazdę z przodu z rodzicami - takie
    > pozytywne wzmocnienie :). Klima wydoli przy takich dużych szybach?

    Nosidełko na srodkowym - pewnie tak, chciaz nie wiem czy tylem do kierunku
    jazdy ze wzgledu na wajhe zmiany biegów.
    Co do tego ze dziaci lubia jezdzic z przdou na srodku... No pewnie!
    W ogole dzieci kochaja multiple! :)

    > No z lpg niewiele pewnie zostanie po bagażniku.

    E, mam bak w kole zapasowym po podłoga a koło w bagazniku.
    No bagaznik wielki nie jest, ale troche wchodzi.
    Jak z tyłu wozisz dzieciaki to siedzenia mozna tez przesunac do przodu (sa
    dwa miejsca na mocowanie z tyłu)
    Najlepiej obejrzyj.

    > Te JTD to dobre
    > silniki są chyba. Ale znajomy (chyba właśnie z JTD) mówił że pali mu
    > własnie 10 około, no ale to zależy od nogi jaką kto ma w sumie...
    > Ogólnie co do Multipli to w dobrych pieniądzach chodzi chociaż patrząc
    > tak na szybko to wielu ofert nie ma w tej chwili.

    E, na forum ludzie pisza ze duzo mniej niz 10.
    Wrecz chwala ze to bardzo oszczedne slniki.
    duzo ofert nie ma bo multipli sie nie sprzedaje! :)