  • Data: 2019-02-09 15:25:08
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2019 o 14:27, Myjk pisze:
    > Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

    > Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

    Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować. Fakt jest taki że
    wybuchła bateria. nie pierwsza. wybuchały w telefonach samsunga, a to
    nie jest byle jaka firma, wybuchały w rowerach elektrycznych, wybuchały
    w Teslach. Czy zwykle ogniwa aa, aaa, czy kadmowo niklowe wybuchały w
    wkrętarkach, autkach zdlanie sterowanych, telefonach bezprzewodowych?
    Nie. Ale Myjk powie - pokaż statystyki. ktoś inny powie - ale one są
    zabezpieczane. Baterie - czyli zestawy ogniw - tak, ale każde ogniwo po
    kolei - niema wewnętrznego zabezpieczenia. JAk wybuchnie - spowoduje
    reakcje łańcuchową. Jak przytrę podwozie o kamień w dieslu - najwyżej
    urwę tłumik albo zniszczę miskę olejową. jak to samo zrobię w tesli -
    katastrofa.
    Ja napisałem tylko tyle że na 300 tesli zarejestrowanych wybuchła 1.
    koniec. na podstawie tych 2 faktów prognozowanie kiedy wybuchnie
    następna jest obarczone dużym błędem, może prowadzić na manowce.
    Rozumiecie co to znaczy a czego nie oznacza? Żarówka świeci - więc jest
    jakieś napięcie - nie wiadomo jakie, nie wiadomo czy nie zaniknie.
    Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo
    jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z
    twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema. Ja
    Myjkowi niczego udowadniał nie będę. Resztę czytajacych proszę aby
    myśleli samodzielnie.

    ToMasz