  • 71. Data: 2016-06-09 10:31:50
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-06-09 04:20, T...@s...in.the.world wrote:

    > Dzieki za recenzje.
    > Wciaz nie skreslilem tego aparatu.
    > Tylko, ze cena jest jak dla mnie wciaz nie do przyjecia.
    > Zwlaszcza ze zalezy mi na wizjerze i kreciolku w GM5.

    Zatem jesli GM5 daje Ci funkcje, mysle ze tam bedzie juz tylko
    lepiej. Tylko faktycznie kwestia znalezienia go za rozsadne
    pieniadze - dla mnie cena za ktora znalazlem GM1 byla dosc
    kluczowym czynnikiem ktory uczynil go wyborem zamiast RX100.
    GM5 jest widze w cenie dosc absurdalnej, >4k, relacja cenowa
    wzgledem GM1, szczegolnie w wyprzedazowych cenach tego drugiego,
    jest raczej nijak do przyjecia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 72. Data: 2016-06-09 18:12:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <njb9i3$atd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Zatem jesli GM5 daje Ci funkcje, mysle ze tam bedzie juz tylko
    > lepiej.

    Poza tymi dwiemia rzeczami reszta jest chyba dokladnie taka sama.

> [...]
    > GM5 jest widze w cenie dosc absurdalnej, >4k, relacja cenowa
    > wzgledem GM1, szczegolnie w wyprzedazowych cenach tego drugiego,

    Hm, ja chyba widzialem i ponizej 3k, ale i tak duzo za duzo.
    --
    TA

  • 73. Data: 2016-06-09 18:15:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <njb98m$acj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Spoko. Oczywiscie widac ze jest szum, ale jak dla mnie znosny,
    > natomiast istotne ze ekspozycja jest prawidlowa i fotka jest ostra.
    > A jeszcze majac porownanie z S90 gdzie ostatnia sensowna granica
    > bylo ISO800 i to tez juz dosc kompromisowo - tutaj 3200 jest wporzo.

    No, moze mamy inne oczekiwania.
    Ty porownujesz z kompaktem, ja z lustrzanka.
    Moze faktycznie powinienem na poczatek kupic jakas koze, jak w tym
    szmoncesie.
    --
    TA

  • 74. Data: 2016-06-10 10:58:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-06-09 18:15, T...@s...in.the.world wrote:

    > No, moze mamy inne oczekiwania.
    > Ty porownujesz z kompaktem, ja z lustrzanka.
    > Moze faktycznie powinienem na poczatek kupic jakas koze, jak w tym
    > szmoncesie.

    Z lustrzanka troche tez ;) - do tej pory uzywam wysluzonego EOS 40D
    (zakup z 2007!) na koncertach, a troche tych bylo. Bo mimo wszystko
    uwazam ze to dobry sprzet i choc nie na nasze czasy, to z RAW dalo
    sie z niego wyciagac naprawde duzo. Natomiast w nim wlasciwie
    uzyteczna granica to ISO1600 - tyle ze mam do niego dobry wachlarz
    szkiel o stalym, jasnym swietle. Wiec przy takim urzadzeniu GM1 to
    wciaz niebo a ziemia ;). Ale tak, to tez troche rodzaj kozy - jakbym
    mial 1DX MK2 to pewnie ocenialbym iso inaczej. Ale wciaz biorac
    pod uwage jakie to malenstwo i dodatkowo cene zakupu, uwazam ze
    parametry zapewnia wysmienite.

    --

    memento lorem ipsum

  • 75. Data: 2016-06-10 22:50:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <njdvf7$b6p$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > uzyteczna granica to ISO1600 - tyle ze mam do niego dobry wachlarz
    > szkiel o stalym, jasnym swietle. Wiec przy takim urzadzeniu GM1 to

    No, ok. Ja juz pisalem, ze od 2007 uzywalem Pentaxa k10D, gdzie max. iso
    to bylo 1600. Pod warunkiem, ze nie bylo ciemno, bo wtedy matryca CCD
    (to byl ostatni model pebtaxa z matryca CCD) dawala taki binding ze w
    ogole nie dalo sie uzywac.
    No, ale to bylby teraz 10 letni korpus!!!!
    Rok temu zmienilem korpus na pentaxa k5II i mam calkiem inny punkt
    odniesienia.

    >Ale tak, to tez troche rodzaj kozy - jakbym
    > mial 1DX MK2 to pewnie ocenialbym iso inaczej.

    No wlasnie, ja juz jedna koze sprzedalem rok temu.

    >Ale wciaz biorac
    > pod uwage jakie to malenstwo i dodatkowo cene zakupu, uwazam ze
    > parametry zapewnia wysmienite.

    Jak te GM5 bylyby w cenach ok. 1500 (znaczy tansze niz OM-D EM10, czy
    Lumix GX7, to bym sie zgodzil.
    --
    TA

  • 76. Data: 2016-07-15 00:45:38
    Od: T...@s...in.the.world

    Hm,
    Monitoruje ceny Lumixa GM1 i GM5.
    Lumix GM1 z kitem chyba tylko w Cyfrowe.pl cena - 2000.
    Powariowali.
    Lumixa GM5 w ogole nie ma...
    --
    TA

  • 77. Data: 2016-08-18 22:06:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Hm,
    > Monitoruje ceny Lumixa GM1 i GM5.
    > Lumix GM1 z kitem chyba tylko w Cyfrowe.pl cena - 2000.
    > Powariowali.
    > Lumixa GM5 w ogole nie ma...

    Lumix GM5 w EuroAGD - 2500zl
    w OleOle - 2300zl

    No i jeszcze to:
    http://www.eglobalcentral.pl/product/lumix%20gm5?sub
    cats=Y&status=A&pshor
    t=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q
    =lumix%20gm5

    Ale to jakas podejrzana firma HK.
    Podobno szykuje sie nastepca GM5.
    Moze wtedy ceny G5 nieco spadna... ale to raczej takie myslenie
    zyczeniowe.
    --
    TA

  • 78. Data: 2016-10-14 02:19:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,

    > Lumix GM5 w EuroAGD - 2500zl
    > w OleOle - 2300zl
    W OleOle juz nie ma.
    Zostalo EuroAgd.
    No i koloru czerwonego i oliwkowego calkiem brak.
    Zostal czarny.

> [...]
    > http://www.eglobalcentral.pl/product/lumix%20gm5?sub
    cats=Y&status=A&pshor
    > t=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q

    Wzroslo z 1400 do 1700. A teraz w ogole nie ma.

    > Podobno szykuje sie nastepca GM5.
    > Moze wtedy ceny G5 nieco spadna... ale to raczej takie myslenie
    > zyczeniowe.

    Nastepcy nie ma a GM5 znika z rynku.
    --
    TA

  • 79. Data: 2017-01-27 16:34:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,

    an.pl>,

> [...]
    > No i koloru czerwonego i oliwkowego calkiem brak.
    > Zostal czarny.

    > Wzroslo z 1400 do 1700. A teraz w ogole nie ma.

    No i zniknal (ostatni raz widziano w EuroAGD za 2300 w okolicach swiat).
    A nastepcy nie ma.
    --
    TA

  • 80. Data: 2017-06-09 03:56:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale to jakas podejrzana firma HK.
    > Podobno szykuje sie nastepca GM5.
    > Moze wtedy ceny G5 nieco spadna... ale to raczej takie myslenie
    > zyczeniowe.

    Nie spadla. No, ale dobra, przyznam sie.
    Kupilem tego GM5.
    Kitowy obiektyw do landszaftow na szerokim kacie nawet calkiem. B. ostry
    fakt, ale zero rozmycia.
    Za to - w zwiazku z tym brakiem rozmycia waski koniec malo uzyteczny...
    Za to wykorzystalem Jupitera-8 z Zorki 2S. Wyszla calkiem fajna
    portetowka.
    --
    TA