  • Data: 2017-09-03 12:46:39
    Temat: Re: zabezpieczenie przed piorunami.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2017 08:05, Jacek Maciejewski pisze:

    > Animka to kupi w całości i przełknie bez zrozumienia. Może nawet
    > zapłacze... :)

    A może pytanie Animki - co to za fiut? - tyczyło opowiadacza
    dowcipów o Stirlitzu i niczego do przełykania nie było, a różne
    usenetowe mizoginy może powinny ugryźć się we wspomnianego
    fiuta i przełknąć (jeśli dosięgną te swoje 10 cm), nim się zdobędą
    na kolejny pierd przy kobiecie. I potem zapłakać nad własną
    głupotą.