    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: "zabytkowy" sprzęt pomiarowy
    Date: Sun, 29 Sep 2019 22:47:30 +0200

    Pan Roman Rogóż napisał:

> [...]
    aseline-cl-dict41-eyesa-bp-uni-1-1-0918

    > Kurczę za te omomierz to by nawet odżałował i kupił im, w końcu to
    > produkt POLSKI :)

    I co oni z nim zrobią? Tam ekspozycja nie zmieniła się ani trochę gdzieś
    tak od pół wieku. Co zresztą może być źródłem ciekawych refleksji. Gdy
    bywałem tam jako dziecko, Muzeum było ekspozycją nowoczesnego świata.
    Parę wiekowych maszym, samochodów czy rowerów umieszczona tam tylko dla
    kontrastu, by pokazać skalę postępu. Ostatnio odwiedziłem Muzeum jakieś
    dziesięć lat temu. Wszystko wyglądało jak dawniej, ale miało się wrażenie,
    że to wystawa starych omomierzy.

    --
    Jarek