    Subject: Re: "zabytkowy" sprzęt pomiarowy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Date: Sun, 29 Sep 2019 23:32:48 +0200

    aseline-cl-dict41-eyesa-bp-uni-1-1-0918

    > I co oni z nim zrobią? Tam ekspozycja nie zmieniła się ani trochę gdzieś
    > tak od pół wieku. Co zresztą może być źródłem ciekawych refleksji. Gdy
    > bywałem tam jako dziecko, Muzeum było ekspozycją nowoczesnego świata.
    > Parę wiekowych maszym, samochodów czy rowerów umieszczona tam tylko dla
    > kontrastu, by pokazać skalę postępu. Ostatnio odwiedziłem Muzeum jakieś
    > dziesięć lat temu. Wszystko wyglądało jak dawniej, ale miało się wrażenie,
    > że to wystawa starych omomierzy.

    To nie dobrze, samej polskiej elektroniki powojennej trochę by się
    uzbierało. Różne produkty nieistniejących ju zakładów zakładów Unitry
    czy Elwro.
    U mnie w Krakowie na alejach Krasińskiego jest stary sklep z częściami
    AGD w którym właściciel zorganizował wystawkę antycznych elektroluxów i
    innych sprzętów z przed epoki. Kiedy brakło mu ju miejsca na wystawie na
    kolejne eksponaty, przekazał to do muzeum inżynierii miejskiej.