  • Data: 2017-01-19 13:52:24
    Temat: Re: zagadnienie
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jan 2017 19:51:51 +0100, Irokez napisał(a):

    > Pamiętam, jak specjalnym programikiem kompresowałem EXE'ki aby mniej
    > na dysku 420MB miejsca zajmowały :) Ja LHarc mało używałem, RAR
    > głównie, fajny "interfejs" i spora kompresja była.

    Whisky w oku się kręci, Panowie... Coś tam było, cuda się działy na
    Win95...

    Ale przed ta epoką jakoś z archiwerów jak dla mnie rządziło ARJ. RAR
    nastał właściwie z epoką WinRAR-a. RAR wygryzł go właściwie - według
    mnie - nie tyle kompresją, co szyfrowaniem. RAR-a do dziś ,,nie da
    się"* złamać, a hasła w ARJ czy ZIP nie są tak bezpieczne no i nie
    szyfrują listy plików. Poza tym ZIP obsługiwał multiparty w prostacki
    sposób i przegrał szybko mimo wbudowania go w Windowsy... A może dzięki
    temu? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin