  • 31. Data: 2017-08-13 16:23:56
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-13 o 12:17, j...@i...pl pisze:

    > To nie grupa pl.misc.językpolski.

    Jak to jest, że bardzo często nieuk/niedorozwój musi popisać się
    zamieszczeniem takiej uwagi? Co się kryje za taką próbą
    usprawiedliwienia nieuctwa?
    Zapamiętajcie matoły:
    - jeśli ktoś chce być zrozumianym przez innych czytających, to musi
    wypowiadać się w języku zrozumiałym dla ogółu. Tylko kretyn może
    wychodzić z założenia, że trafi na równego sobie debila i znajdą wspólny
    język. Jeden drugiego z zadowoleniem będzie popierał, albowiem
    popełniają te same błędy.
    Gardzę wszystkimi nieukami, które nie szanują języka ojczystego, prawie
    tak samo jak chamami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2017-08-13 17:15:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-13 o 00:32, r...@k...pl pisze:

    > W czym problem?
    > Przełączasz na sztywno na TMobile i działa.

    I tak mam w tej chwili 'Play (T-Mobile) RAT: GSM' , tylko jakość rozmów
    drastycznie wtedy spada a internet... no działa.

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2017-08-13 19:04:19
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 13 Aug 2017 16:23:56 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >Gardzę wszystkimi nieukami, które nie szanują języka ojczystego, prawie
    >tak samo jak chamami.

    Już?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2017-08-14 15:44:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.08.2017 o 12:15, j...@i...pl pisze:

> [...]
    tmobile-orange/

    > Szkoda że moja karta Play nic o tym nie wie ;) Inna sprawa, że i tak
    > ręcznie musiałem wymusić logowanie do Plusa lub Networks!, bo w
    > Play@TM internet praktycznie był nie do użytku. O zasięgu własnym
    > Playa to można tam zapomnieć. Okolice jeziora Gim, Zgniłocha, Nowa
    > Kaletka.

    A ja sobie mieszkam w Łodzi i roaming wewnętrzny mi potrzebny jak
    umarłemu kadzidło :-P Nawet na działce już mam full sygnał Play :-)
    Czasami mi się w robocie loguje w demobilu, ale tam to w ogóle kabaret z
    zasięgiem, bo podłoga i ściany to ze 2 metry litego żelbetu, więc ledwo
    2g da się złapać.
    A tak wogóle to chyba sobie wezmę abo w RBM :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 35. Data: 2017-08-15 12:32:44
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    Gardź sobie do woli, tylko nie wywnętrzaj się z tym na grupie o GSM.
    Tutaj nikogo to nie obchodzi.

    KOMTUR

  • 36. Data: 2017-08-15 13:50:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-15 o 12:32, KOMTUR pisze:
    > Gardź sobie do woli, tylko nie wywnętrzaj się z tym na grupie o GSM.
    > Tutaj nikogo to nie obchodzi.
    >
    > KOMTUR

    Podobnie w głębokiej pogardzie mam tępych cieciów, którzy nawet nie
    potrafią (nie chcą?) poprawnie cytować.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 37. Data: 2017-08-15 16:46:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 12.08.2017 o 22:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie konczy sie tez wykrywania dostepnych sieci.
    > I tak jak Robert pisze - cztery sieci do wyboru, a zadna nie dziala.
    >
    > To moze byc wina telefonu ... ale dawniej tego nie bylo.
    >
    > J.

    Roaming dla przesyłu danych włączony?

  • 38. Data: 2017-08-15 18:12:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-17 o 16:46, Jingiel pisze:

    > Roaming dla przesyłu danych włączony?

    Wiesz, gdyby pojedyncze osoby zgłaszały te problemy, to by można się
    doszukiwać różnych przyczyn. problemem staje się to, jak wiele różnych
    osób zaczyna reklamować problemy.

  • 39. Data: 2017-08-15 19:14:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

> [...]
    > Tutaj nikogo to nie obchodzi.
    >
    > KOMTUR

    Podobnie w głębokiej pogardzie mam tępych cieciów, którzy nawet nie
    ---
    A siebie ?

  • 40. Data: 2017-08-15 19:53:40
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Wiesz, gdyby pojedyncze osoby zgłaszały te problemy, to by można się
    > doszukiwać różnych przyczyn. problemem staje się to, jak wiele różnych
    > osób zaczyna reklamować problemy.

    W takiej sytuacji jest to pretekst do zmiany operatora.