  • 31. Data: 2017-02-24 17:21:58
    Temat: Re: zatrzymywanie się. Budzik pop...ło ci się.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Manik"

    Dla głupków prawo musi być precyzyjne : stój, jedź. Nie może być miejsca
    na wybór, bo na pewno głupek wybierze źle.
    ---
    Mamy Cię zamknąć w klatce ?

  • 32. Data: 2017-02-24 17:47:32
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.koBym.pl>

    W dniu 2017-02-24 o 01:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Często zielona strzałka jest tam, gdzie powinien być normalny kierunkowy
    > sygnalizator. Skręcanie na zielonej strzałce jest najbezpieczniejsze, bo
    > piesi mają czerwone na ulicy, w którą skręcasz.

    Jesteś tego pewien?

  • 33. Data: 2017-02-24 18:33:15
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.02.2017 o 16:48, Manik pisze:

    > Głupi jesteś. Piszesz, że wiesz, ale "wiesz tyle co zjesz".
    > Mamy największą ilość zabitych i rannych w Europie, a ty chcesz tą liczbę
    > zwiększyć poprzez liberalizację prawa.
    > Dla głupków prawo musi być precyzyjne : stój, jedź. Nie może być miejsca
    > na wybór, bo na pewno głupek wybierze źle.

    Czyli uważasz Polaków za głupków. Nie mierz wszystkich swoją miarą. Z
    mojej strony EOT

    Łukasz

  • 34. Data: 2017-02-24 19:20:38
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pawel "O'Pajak" w

    > Często zielona strzałka jest tam, gdzie powinien być normalny kierunkowy
    > sygnalizator.

    Często ale nie zawsze.

    > Skręcanie na zielonej strzałce jest najbezpieczniejsze, bo
    > piesi mają czerwone na ulicy, w którą skręcasz.

    Oddali ci juz PJ?

    To co piszesz jest wypaczeniem idei, że zatrzymanie przed warunkową S-2
    spowodowane jest "zielonym" dla pieszych *przed* skrętem.

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2017-02-24 19:37:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2017 o 17:47, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Jesteś tego pewien?

    Obecnie to niczego nie można być pewnym, bo cholera wie jak te strzałki
    są oprogramowane. Ale w "klasycznej" rzeczywiście było tak, że na
    poprzecznej mieli czerwone. IMHO na strzałce było bezpieczniej niż na
    zielonym.

    Shrek

  • 36. Data: 2017-02-24 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Manik g...@o...pl ...

    > Głupi jesteś.

    Mysle, ze musisz odrobine zmienic ton dyskusji, na razie lecisz wiejskim
    głupkiem który sie do usenetu dorwał przypadkiem...

> [...]
    > Dla głupków prawo musi być precyzyjne : stój, jedź. Nie może być miejsca
    > na wybór, bo na pewno głupek wybierze źle.

    Przedstawiasz tak zwana fałszywa alternatywe - to znana i czesto stosowana
    metoda manipulacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 37. Data: 2017-02-24 20:02:58
    Temat: Re: zatrzymywanie się. dureń Chorzempa.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-24 o 10:21, Manik pisze:

    > Powyższe napisał dureń Pawel Chorzempa, który jest mądrzejszy
    > od wielu ludzi, którzy przedyskutowali i uchwalili takie prawo.

    Idiota obrażający ludzi w temacie wiadomości nie jest lepszy.
    I co ważniejsze udowodnił że brak mu argumentów w dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-02-24 20:42:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Powyższe napisał dureń Pawel Chorzempa, który jest mądrzejszy
    > od wielu ludzi, którzy przedyskutowali i uchwalili takie prawo.

    To bardzo dobry komentarz: Skoro ja jestem durniem, a jednocześnie
    jestem mądrzejszy od tych, "którzy przedyskutowali i uchwalili takie
    prawo", to ci ostatni są, delikatnie mówiąc, tak mądrzy, jak ty kulturalny.
    Musi Ci być strasznie źle na świecie biedaku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 39. Data: 2017-02-24 20:49:16
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Obecnie to niczego nie można być pewnym, bo cholera wie jak te strzałki
    > są oprogramowane.

    Jeszcze nie spotkałem inaczej działającej, niż te, jak opisałem, ale
    czujność zawsze zalecana, nawet jak się ma pierwszeństwo.

    > IMHO na strzałce było bezpieczniej niż na
    > zielonym.

    Zdaje się, że przez ostatnie kilkanaście lat był jeden przypadek
    potrącenia pieszego na zielonej strzałce. Bez poważniejszych obrażeń.
    Powinno byc jak w USA, czy Kanadzie - możesz zawsze skręcic w prawo pod
    warunkiem ustąpienia pierwszeństwa (bez wprowadzajacych zamieszanie
    strzałek). W Kanadzie musisz się do tego zatrzymać, jak u nas.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2017-02-24 20:51:06
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

> [...]
    > oprogramowane. Ale w "klasycznej" rzeczywiście było tak, że na poprzecznej
    > mieli czerwone. IMHO na strzałce było bezpieczniej niż na zielonym.

    Ty jesteś tak głupi, że nawet tego ustawa nie przewiduje.

    Jeżeli na poprzecznej mieli czerwone ,
    to razem z zieloną warunkową (blaszaną) paliło się
    zielone i strzałka była w tym momencie bez znaczenia.